Morot

Idag sprang jag för första ggn på 1,5 vecka. Det var på tiden. Men eftersom jag tillbringat rätt mycket tid i stallet så har jag inte alltid hunnit med både och. Dessutom brukar man vara galet segt i benen efter en ridtur.

Hur som helst, idag var det dags för milen igen och jag förbättrade tiden med drygt 4 minuter. 54:15 stannade klockan på.


Jag är nöjd. För tillfället. Vill under 50 minuter innan sommaren är slut men det ska nog gå vägen.

Men jag har ännu en morot  som får mig att vilja träna vilket känns jätteroligt. Ska nämligen rida lag-SM i distans på detta yrväder om en månad.



Mamma lånar ut sin bästa häst. Så om en månad ere jag och Granit som ger oss ut på en 8-mils runda i de sörmländska skogarna :D

Förutom det så går jag i tankarna om jag ska anmäla mig till nått mer lopp. Nått runt milen denna gång. Jag och världens bästa
Karin har pratat om Tjejmilen. Annars funderar jag på att utmana pappsen i KK-joggen hemma i Katrineholm. Och ska man se så långt som till nästa år så är väl tanken att springa Göteborgsvarvet som jag missade förra året pga en illa stukad fot.

Nu jävlar är ni uppdaterade på mina träningsplaner. Spännande va?

Kommentarer
Postat av: Anna H

du är så duktig finaste Beccis! Saknar dig!

Postat av: Karin

Weee... Jag har också funderat på KK-joggen =D Om du har bilen kan vi ju köra ihop ner till gbg dagen efter och så festivalar vi hela helgen! Kram!

2011-05-31 @ 21:12:44
Postat av: Rebecca

Jaaaa, Karin vi springer KK-joggen! Jag har semester hela den veckan :D

2011-06-03 @ 11:55:32
Postat av: Karin

Kul! Jag är lite tveksam om tjejmilen, det är så dyrt att anmäla sig och dessutom måste man hitta boende och grejer i sthlm plus att jag börjat skolan då =D KK-joggen is the shit, det står på deras hemsida att "loppet klassas som ett av Sveriges främsta", haha!

2011-06-03 @ 12:03:44
Postat av: Rebecca

Men då kör vi på KK-joggen istället för tjejmilen. Mil som mil. Lite mindre trängsel oxå skulle jag gissa...även om det klassas som just ett av landets främsta :D

2011-06-03 @ 13:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback