Öken

Torrt som Saharas öken, så kan man beskriva den här nyhetsmorgonen. För att få ihop dagens sändning blev det verkligen till att koka soppa på en spik. Men nån gång ska man göra det också och soppa är ju gott ibland :)

Mellan telegramletandet och skrivandet sitter jag och funderar på om jag ska anlita en PT under ett par veckor. För även om jag kommit igång med träningen rätt ordentligt igen så är jag rätt dålig på att styrketräna. Något jag känner att jag skulle behöva då muskelstyrkan inte är vad den brukade. En PT kanske kan vara en ytterligare pepp och framförallt en bra taktik för att klara 9 mil på cykel på en hyfsad tid i augusti.

Ska fundera lite till och bestämma mig innan jag tar helg.
Och helg, det är det ju alldeles jättesnart, wiho! Och den ska spenderas med bästa Elin, Johan, Maja och lilla Emil som jag får träffa för första gången :)

Kommentarer
Postat av: ma

Ha så trevligt min fina dotter.

2012-05-25 @ 07:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback