Mary Poppins?

Ibland kunde man tro att jag jobbade som barnflicka och inte på en av landets största tv-kanaler. Idag glömde en reporter att trycka på record under intervjun. De andra två reportrarna kollade inte fakta ordentligt vilket resulterade i att den enas nyhet inte blev så uppseendeväckande som vi trott och den andra kom hem samma nyhet som tidningen haft för två veckor sen. Dvs ingen nyhet. Mitt i allt sitter jag försöker städa upp. Det är inte konstigt att man ibland går hem och känner sig som en påse skit.

Men förbövelen! Det är onsdag och det innebär quiz på Harrys. En välförankrad tradition vid det här laget.
Och imorrn åker jag till sthlm i två dagar på fackmöte. Nice!

Kommentarer
Postat av: Anna H

Stackars dig gumman! Jag förstår så väl din känsla! Försök att spara din energi så gott det går på det som verkligen betyder något. Kram!!

2012-05-15 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback