Stökar...

Jag lever i en röra. Har redan börjat flyttstöka och lika bra är väl det eftersom vi drar iväg på semester på lördag.

Jag har ett jättebra system när jag packar, börjar packa lite i en låda, sen lite i nästa och lite i nästa.
Jag kan lixom inte bestämma mig för vad jag vill göra. Det här resulterar i att det står saker precis överallt :P
Som små gillrade snubbelfällor...

Och det här med grejor alltså. Jag tycker ju att jag flyttat så mycket att det inte borde vara så mycket att packa ner, men oh så fel jag har. Mycket kommer dock få åka raka vägen till soptippen och Emmaus.

Men nu tänker jag överge mina lådor en stund och dra till stranden. Man måste ju passa på när det inte är iskallt och regn lixom :)





Kommentarer
Postat av: Anna H

Ja packa ner är tråkigt, men packa upp så mkt roligare :) ha en bra dag! Puss!

2012-07-16 @ 07:17:12
Postat av: Anna

skriv nåt gumman :)

2012-08-15 @ 06:03:53
Postat av: mamma

Halllllllllllå.......

nån hemma?????

2012-09-20 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback