Glädje

Just nu finns det mycket att glädjas åt. Ni vet så där så det bara spritter i kroppen och man vill rusa runt i små cirklar samtidigt som man gör blandade småhopp.

*Sommarvärmen är äntligen här.
*jag har fått ett nytt spännande jobb.
*Jag och Alexander slipper snart pendlingen och får vara med varandra jämt...
...det i sin tur leder till att jag kan ägna en del av helgerna till att träffa alla kära vänner igen. Yey :)
*Systra mi har också fått jobb. Systerglädje!

Jag blir även så fruktansvärt glad när jag läser det
här. Kärlek när den är som bäst.

Jag avslutar med att slänga in en av Annas bilder från midsommar. Tycker den passar bra in på temat :)


Kommentarer
Postat av: Markus

Grymt härligt att höra att det löser sig så bra med jobb och allt! Stort grattis!

2012-07-05 @ 20:59:35
Postat av: Rebecca

Tack, jag tycker också att det är grymt härligt :)

2012-07-06 @ 06:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback