Jagad av Maran

Det här med att vakna kallsvettig av mardrömmar och inte kunna somna om är inte min cup of tea (vems kopp är det egentligen?). Speciellt inte när man inte kan somna om. Tur i oturen för mig att jag ändå skulle upp vid 03.30.. Ännu mer tur att jag slutar strax efter 10 och får gå hem och sova.

Men du Maran, låt bli att skapa drömmar av triviala funderingar är du snäll. Eller låt helst bli att komma på besök överhuvudtaget. Det känns så himla onödigt.

Vill hellre drömma såhär isåfall...

Kommentarer
Postat av: ma förstås

Men du är ju för söt. Hur långt ner i arkivet har du letat för att fisk upp den gamla låten. Och kolla fisyren på gossarna.

Den där har jag nynnat hundratals gånger.........:)



Hoppas du får trevligare drömmar, drömmar som slår in!

2012-01-19 @ 12:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback