Åhhhhh sopa!

Nej, nu syftar jag inte om mig själv. Jag har precis sprungit årets första mil och är mer än nöjd. Gick sakta och lugnt, hade egentligen bara målet att vara ute och springa en timme men så när jag kom hem var det bara en kilometer kvar så då fick det bli en extra runda runt kvarteret.



Kändes riktigt bra i kroppen och kanske har jag inte tappat så mycket under höstens ofrivilliga vila trots allt. Det får vi svar på imorrn när jag vaknar tror jag :)

Nej, men den som är en sopa är min dammsugare. Jag har kanske haft den 1,5 år och den är väldigt sparsamt använd. Idag när jag skulle använda den så startade den inte. WTF?! Så jag har krälat runt på alla fyra och sopat damm med en liten sop och skyffel. Kanske är jag en liten sopa ändå?

Nepp, hög tid för stretch och dusch. Snart kommer Anna då blire mat och girltalk all night :)

Kommentarer
Postat av: Anna H

Dum dammsugare, men bra kväll! Trevlig helg sötnos!

2012-01-20 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback