x 2

Idag har varit en sån där nyttig dag.
Efter morgonpasset gick jag direkt till gymmet och tränade, avslutade med bastu för att göra mig själv riktigt sömnig. Det funkade ypperligt, somnade som en stock när jag kom hem :)

Sen har jag lunkat på i sakta mak här hemma. Gjort knäckebröd/frökex eller vad man nu vill kalla dem, gått iväg med återvinning och småstädat (småstädar gör man när man inte riktigt städar på riktigt utan mer plockar och fyller på tvålbehållare o sånt). Sen hämtade jag min kära cykel som varit inne på service och lämnade tillbaka ett par träningsbyxor som jag köpte förra veckan som efter lite eftertanke kändes som ett onödigt köp.
Sjukt spännande dag va?
Dock väldigt skönt att få bort sånt som ligger och som man vet måste göras.

Nu blire snart badminton med Mina. Jag är taggad till tusen!



Det bästa med att träna x2 under en dag som denna, är att det innebär semla x2. Utan ett uns av dåligt samvete :)

Så här såg det föressten ut vid halvsex imorse när jag hälsade på Skånskan här i stan.




Kvällen kommer sen ägnas åt lite jobbansökningar, har hittat en del av intresse. Ett är jag dock i valet och kvalet om jag ska söka. Det skulle innebära en halverad tid för att komma hem till familjen och istället för 2 timmar skulle det betyda en halvtimmes körning till Alexander. Bara plus där alltså. Men det skulle innebära samma arbetsuppgifter som idag. Vill jag det? Tål att funderas på...jag har ju trots allt ofta väldigt roligt på mitt jobb som ni ser häruppe :)

Kommentarer
Postat av: ma

Jaaaa, det vill du!

2012-02-22 @ 08:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback