Sovmorgon?

Jag såg väldigt mycket fram emot en lång, skön sovmorgon idag. Eller ja, iallafall ligga i till  niotiden. Vad hände? Jag vaknade halvsex och var klarvaken :P

Nu har jag surfat runt på alla bloggar, tidningar och andra sidor som jag brukar besöka + att jag kollat in jönköpings bostadsmarknad och försökt skapa mig en bild av var man vill bo.

I förrgår ringde jag nämligen till TV4 Jönköping och pratade lite med chefen om en fast tjänst som just nu ligger ute där, igår berättade jag det för min chef för jag vill vara öppen med sånna saker. Men då visste hon redan om det. Tydligen hade jag gjort ett bra intryck över telefon, för jönköpingschefen ringde upp min chef direkt för att kolla vem jag var.

Det är fler som sökt och ansökningstiden har inte gått ut så jag tar inte ut något i förskott. Men att kolla upp eventuellt boende känns som att det kan behövas eftersom det brukar vara snabba bud när de väl bestämt sig inom det här företaget.

Med det säger rufset gomorron o kryper ner under täcket igen :)


Kommentarer
Postat av: ma

Godmorgon på dig min fina dotter! Hoppas resten av dagen blir skön. Jag och pa styr mot grustaget strax :)

2012-02-25 @ 07:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback