Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Fast det är inte jag som ska måla utan min hyresvärd. 1,5 år efter att vi bestämt att han ska måla om mitt kök har han äntligen fått tummen ur. Snabb som blixten. Vem törs påstå något annat?

Så ikväll måste jag flytta bort alla möbler, tavlor och annat som står i närheten av väggarna. Känns som att det är bäst att flytta det så långt bort som möjligt. Annars kommer han säkert spilla färg.


För övrigt så lät jag kanske lite väl dramatisk förut. Och kryptisk. Ingen behöver oroa sig, det är inget stort i görningen. Handlar om saker som påverkar mig som jag själv inte direkt kan påverka. Det kan kännas lite jobbigt ibland.

Kommentarer
Postat av: Anna H

hoppas det blev bra gumman! ha en toppen helg nu!

2012-02-23 @ 20:25:12
Postat av: ma

Hear, hear!

2012-02-24 @ 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback