Friday night

Första helgen sen typ maj som jag inte har besök, flänger iväg nånstans eller har nått planerat. Nästan en lite märklig känsla. Så vad gjorde jag med denna fredagkväll?
Ska erkänna att jag var helt galet trött när jag gick hem från jobbet och planerade att slänga mig i soffan, men väl hemma fick jag plötsligt ny energi och ingen lust att sitta i soffan alls.

Ok, ska erkänna att jag var sååå trött att jag glömde mina nyinköpta filmer i butiken när jag handlade och därmed blev av med själva syftet att sitta och dega framför tvn.

Snörde istället på mig mitt "Queen of fucking everything"-förkläde och började virvla runt i köket vilket resulterade i två brödlimpor som jag just plockade ut ur ugnen och müsli med honungsrostade nötter. Passade även på att slänga in en bit kött i frysen som inom en snar framtid kommer att förvandlas till tjälknöl.



Nu sitter jag i ett kök som doftar ljuvligt och funderar på vem som ska äta all denna mat? Är det nån som vill ha frukost? Jag bjuder :)


Kommentarer
Postat av: Anna H

underbara Beccis! Det låter som att du har en toppen helg! ses på måndag! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback