Ännu en fredag

Här sitter jag och funderar på livet medans jag väntar på att gröten ska bli klar. Blir inte så mycket klokare mer än att jag tycker det är lite jobbigt när det känns som livet står stilla och när man inte riktigt vet var man är på väg. Dagarna går och jag står still på samma ställe och stampar.

Nu är ju det där inte riktigt sant, jag cyklar och springer ibland istället för att stampa. Höhö. Humorn e på topp. Men jag ska inte klaga. Livet är lätt ioch jag trivs med det i stort. Jag lär mig nya saker på jobbet, träffar ofta nya roliga människor men mina långsiktiga mål känns verkligen som långsiktiga som jag inte är i närheten av. Hus, hund, familj finns inte på kartan, men det är nog dit jag mer och mer längtar.

Nu var visst gröten klar. Det går fort när man funderar.



Visst är mitt knä snyggt? Det syns iofs knappt i det här ljuset men det känns desto mer.

Ha en fin fredag hörrni! För det ska jag...

Kommentarer
Postat av: ma

Du är särskilt söt på det här fotot tycker jag!

Kramar

2011-10-03 @ 07:18:14
Postat av: Rebecca

Hihi tokigt morgonrufsig, men tack ska du ha :)

2011-10-05 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback