17 maj

Idag är det inte bara Norges nationaldag utan även Reebees namnsdag. Hurra, hurra, hurra!
Mina kollegor höll på att bli tokiga på min telefon som pep titt som tätt under dagen. Tack alla söta som kom ihåg vad jag heter :D

Dagen till ära googlade jag för att se vad som egentligen skrivs om Rebecca på nätet. Detta var resultatet om man söker på "Rebecca är" :

Rebecca är...
...bra på mycket. Jovars, långt ifrån allt. Har ju inte lärt mig allt än...
...död. Nej, det är jag verkligen inte. Isåfall är jag inte medveten om det.
...inte vän med trafiken i Göteborg. Vi kanske inte är bästa vänner men efter att ha bott där i 1,5 år och kört vilse ett antal gånger så är vi iallafall inte ovänner.
...social. Jajemensan.
...en hurtig tjej. Njo. Kanske. Jag skulle inte kalla mig för lat iallafall :)
...en berättelse om kärlek och hat. Mest kärlek hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anna H

du är både hurtig och kärlek :) och bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback