Morgonens melodi

I vanlig ordning sitter jag och lyssnar på musik i takt med att jag skriver telegram och uppdaterar webben. Idag är det Bruce "the boss" Springsteen som fyller hörlurarna.

Mannen med guldgitarren. Mycket bra grejor har han lyckats kräkas ur sig under åren. Inte sagt att jag gillar allt, men mycket.

En av favoriterna kommer nog alltid vara
Badlands. Tror det beror mycket på frasen "Talk about a dream, try to make it real".

Andra finfina låtar som också fyllt morgonen:

You´re missing

Sad eyes

Secret Garden

Born to run


Kommentarer
Postat av: Karin

Born to run - bästa Springsteenlåten! Hur går det med kameran?

Postat av: Rebecca

Det går inte alls! Hmpf...vette fan vad jag ska göra. Sjukt drygt e det iaf...

2011-03-23 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback