Loved your input let´s do lunch.

Idag drog jag och Doris till Varberg. Gutt att sluta vid 10.00 ibland alltså. Lunch på Varbergs kurort och promenad längs strandpromenaden in till fästningen och centrum. Fint skare va!

Det var första gången jag var där utan att jobba och första gången jag hann ta en närmre titt på stan. Väldans fint och jag kan tänka mig att det blir ännu finare med lite grönska och blommor. Allt som allt - toktrevlig dag. Det är inte så dumt att vara singel och gå på dejter faktiskt :D

På tal om nått helt annat läste jag just ett blogginlägg som jag kanske inte borde ha läst. Jag blev inte arg och heller inte ledsen. Däremot blev jag lite lätt illamående, förr eller senare ser man saker i dess rätta skepnad, även människor. Tror jag måste gå och kräkas lite...

Sisådärja! Nu ska jag sticka och lyssna på mitt nya absoluta favoritband - the Perishers. Ett svenskt band som är gamla i gamet men nya för mig :D Har ni inte koll, lyssna
här, här, här och här.

För er som inte fattar min rubrik så är det ett citat från en gammal ungdomsserie som jag och Hanna är helt insnöade på och som vi tittade på i helgen. Pressgang for the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback