Frosty the snowman...

Min kampanj gick åt skogen. Våga vägra vintern alltså... Igår kom Frosty på besök och kryddade gatorna med ett fint lager nysnö. Och då kan man inte vägra längre, Frosty säger man nämligen inte emot bara sådär.

Så det e bara att plocka fram långkalsongerna, tjocka vantar och mössa igen tills han bestämt sig för att också hänga på min kampanj.

Såååååå whos up for some pulkaåkning eller en skidrunda??




På tal om inlägget "The quiz" så finns det ingen underliggande mening i det vilket det annars brukar finnas när jag postar låttexter eller andra citerade grejor. Så ni behöver inte börja fundera :) Söt text bara helt enkelt. Har dock börjat fundera på vad mitt egna quiz ska innehålla...

Nu säger jag som en gammal åre-kollega.
Fridens liljor! Tjimmtjillevipp! Puss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: ma

Du är som pappa som är som den där barndockan som bara tippar tillbaka upp glad varje gång. Omöjlig att få ner i golvet. Bara positiv och på igen....

Ni två behövs!

2011-03-18 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback