Fredsförhandling

Nu får det banne mig vara nog. I flera veckor har min dator och systemkamera vägrat att prata med varandra...
Det började helt plötsligt och jag har ingen aning om vad som ligger bakom. Två tjuriga barnungar är vad de är.

Det är orsaken till att de flesta bilderna sett ut så här. Ja, alltså...inte en missnöjd Rebecca utan tagna med datorns kamera.



Men nu har jag lessnat, har massa grejor jag tagit kort på som jag vill visa här. Nu har båda parterna fått en sista helg att tänka över sitt beteende. På måndag sätter vi oss till bords och ingen kommer därifrån förrän alla blivit sams.

Men nu bär det av mot Götlaborg!

Kommentarer
Postat av: Karin

Va? Störigt... Jag är ju absolut ingen expert och detta låter säkert ganska korkat, men har du testat en annan kabel? Man kan ju hoppas att det är så enkelt =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback