Det luktar daggmask

Har precis planterat solrosfrön, ärtor och basilika och hoppas på resultat. Nu luktar det daggmask i hela köket. Eller ja...det luktar som när man var yngre och grävde efter mask inför metturen. Fick ett ofantligt sug efter att meta nu. Det måste jag göra i sommar.
Ligga på en brygga vid en skogssjö nånstans och höra vattnet klucka. Behöver nödvändigtvis inte få nått napp bara jag får ligga där.

Status på att-göra-listan:

Avklarade punkter: 8
Påbörjade punkter: 4
Tillkomna punkter: 0
Kvar att göra:9
Det tar sig.

Statusen på löpningen--> springer nu 5 km på 29 minuter. Inte helt illa. Men vill gärna att det ska kännas lätt och inte som att jag ska dö i varje liten uppförsbacke. Blev totalt 8,5 km. Imorrn blire lite löpskolning som jag fick lära mig igår. Om jag orkar. Ska nämligen ut i stallet imorrn. Äntligen. Iiiiiihhh, vad skoj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback