aha-upplevelsen och bloggtips

Alltid kommer den som en lika stor överraskning. Aha-upplevelsen när jag inser varför jag känt mig så moody under ett par dagar. Tack kroppen för att du gör vardagen lite mer spännande och tack för att du vill visa att du är frisk.


Ett tips om en
sjukt söt blogg vill jag slänga in denna morgon. Man kan ju inte annat än le åt Ickle och Lardee

Blir kanonsugen på att fota nått sånt varje gång jag besöker bloggen.
Men först måste jag få datorn och kameran att prata med varandra. Förhandlingen kom till ett dödläge igår och vi står still på samma punkt. Men jag tror att det hela beror på att datorn är avundsjuk för att kameran får följa med på mer äventyr och se mer saker. Får ta upp förhandlingarna ikväll.


Nu jobb och sen ska jag kicka Minas ass i badminton haha!

puss

Kommentarer
Postat av: M

En blogg i samma anda... : http://litengubbe.blogspot.com/

2011-03-27 @ 11:24:41
Postat av: M

Såg visst att han varit med i TV4 Halland, så du kanske redan har sett den :)

2011-03-27 @ 11:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback