30 dagar - 30 inlägg

Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----

Jag har ingen händelse som sticker ut bland obehagliga händelser. Att stuka foten så att jag fick hoppa på kryckor i två veckor var ju inte så behagligt, att bli förföljd av ett ungdomsgäng när jag skulle filma i ett område där det just skett ett dubbelmord var inte heller den mysigaste kvällen i mitt liv. Det
här var faktiskt jäkligt olustigt... Annars har jag nog varit rätt förskonad...eller så är jag rätt hårdhudad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback