30 dagar - 30 inlägg

Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----

Den här månaden har varit lite upp och lite ner. Började på topp, nådde botten i mitten och började sakta klättra till toppen i slutet igen.

Den har innehållit en underbar stockholmsvistelse och en ännu bättre visit i Björkvik med galoppturer genom skogarna och mys med föräldrar och hundar.

Jag tog även på mig spenderarbyxorna och spontanköpte en bil, shoppade loss på Ikea - upphör aldrig förvånas hur sjukt lätt det är att bränna pengar på småprylar. Beställde en ny säng som kommer på onsdag och köpte en symaskin som jag hoppas bli bästa kompis med såsmåningom.

Dessutom har jag lärt mig en massa nytt. Hur man stickar. Hur man målar möbler i shabby chick-stil. Hur jag blir ännu bättre på mitt jobb och hur man gör en grym chai-latte :)

En helt okej februari när man ser i backspegeln ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback