If you can't catch a wave then you're never gonna ride it...

Om två veckor är jag på Gotland och sippar drinkar sittandes på en rauk. Or not. Snarare jobbar dygnet runt. Men skoj ska det bli.

Men innan dess händer nått ännu roligare. Lag-sm i distans. Så som jag längtar. Ska bli så himla roligt.
Tyckte att jag hade rätt gott om tid att trimma formen, men tiden går fort när man har roligt och roligt har jag ju nästan jämt, så nu är inte inte många dagar kvar tills det smäller. Räknar med djurisk träningsvärk efteråt :)

För att ladda och komma i stämning har jag lyssnat på lite Bryan Adamsmusik som han skrev till filmen Spirit. En animerad film som handlar om, ja just det, hästar :)

Here I am tror jag spelades rätt frekvent på radio för ett par år sen, men den blir ju inte sämre för det.




You can´t take me gillar jag väldigt mycket och den har jag lyssnat på i perioder då jag velat peppa upp mig själv. Det är så otroligt mycket vilja i den och den signalerar att man aldrig ska ge upp.


Kommentarer
Postat av: ma

Du kommer att klara det med glans gumman!

2011-06-21 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback