Rött

Helgen har gått i rött.

Gott rött vin, typ ett ton röda jordgubbar och röda ränder på rumpan efter för mycket sol.

För övrigt så blev det löpning på prins Bertils stig, bad och lek på Tylösand och grill i trädgårn. Fint skare va! På samma gång som helgen känts väldigt lång så har den gått i ett nafs.

Nu sitter jag här måndagmorgon och smälter frukosten och funderar på hur man bäst håller i ledighetskänslan och förlänger helgen. Jag tänker simstadion.

Simstadion här i Halmstad är ett utomhusbad som har öppet sommartid, är gratis att besöka och öppnar tidigt, tidigt om mornarna. Tummen upp för det tycker jag. Dessutom überbra att variera löpningen med lite simning.

Nu kör vi! (ska bara krypa ner i sängen en kvart och njuta av vetskapen att jag faktiskt både kan och får dra mig om jag vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback