Färgish

Idag har jag klippt mig för första gången sen november. Ja, hos en frisör alltså. Själv klipper jag ju mig titt som tätt. Men det var ruskigt skönt att få det gjort på riktigt, även om det mest handlade om att ta bort det slitna...nu är mitt trassliga trollhår ett minne blott (eller kanske iaf tills det blir blött igen).

Nu till den ständiga funderingen...vad ska jag göra med färgen? Ska jag sätta i samma gamla vanliga färg och bli mörkare igen? Ska jag lyssna på frisören som tyckte att jag skulle bli rödhårig eller ska jag låta håret vara ett par veckor och låta solen göra sitt. Några synpunkter?



Nej nu ere tajm för en tupplur, ett måste när man börjat jobba vid 04.00...
Sen har jag en massa färska jordgubbar och en hel vattenmelon att gå loss på när jag vaknar. I say MUMMA!

Kommentarer
Postat av: ma

Söt blev du!

2011-06-15 @ 15:21:03
Postat av: Anonym

Tacke :)

2011-06-15 @ 16:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback