Project bakery...

Gutt med träning, nu fortsätter vi bakandet.
Frökex är nästa projekt som just skjutsades in i ugnen. För alla som inte vet det har jag lite svårt att äta vanligt bröd och mjöl och annat gjort på spannmål. Därför letar jag ständigt efter nya recept att mixtra med. Det blir mycket nötter, linfrön och annat som bas, men det blir riktigt gott.

Annars spenderas dagen med funderingar. Gör jag rätt eller fel, just nu känns det mesta upp och ner.

Musik är ju som alltid viktigt för att få dagen att gå, det här låten poppade jag och surfläraren Samir till när vi körde på kaninen som senare åts till middag i Marocko förra veckan. Den har några år på nacken, men håller fortfarande...för att inte tala om originalet. Gillar första frasen "Th-th-that that don't kill me - Can only make me stronger". Det är så sant, fler borde leva efter den devisen istället för att gnälla och deppa över i-landsproblem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback