Värdefulla vänner

Vad skulle jag göra utan mina fina vänner? Och vad skulle jag vara? Ingenting.
Och livet skulle vara otäckt tomt. Mina fina betyder i princip allt för mig, de får mig att skratta, de finns där när jag behöver gråta och de säger alltid de sanningar och ger de råd som man kanske inte alltid vill men ändå behöver höra.

Idag har två vänner, oberoende av varandra, påmint mig om mitt värde och om vad jag förtjänar. Sånt som jag själv vet om men som jag skjutit undan, inte bara nu utan flera gånger i mitt liv. Mina vänner brukar ha rätt, jag har inte alltid lyssnat på dem och för det mesta har jag fått äta upp det...

Vad jag egentligen ville säga med det här inlägget är att jag älskar er hela högen. Ni lyser upp mitt liv och även om vi inte bor på samma ställe o kanske inte hörs så ofta så vet jag att ni finns där för mig på samma sätt som jag finns där för er. 

Ni är värdefulla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback