Sköna söndag

Sköna, sköna söndag! Många brukar tycka att det är lite ångestladdat med söndagar och visst tycker jag också att det kan vara tudelat ibland men mest tycker jag bara att det är skönt. Jag försöker att anamma att söndagarna är vilans dag och bara ta det lugnt och göra saker som gynnar mig själv. Promenader, träning, läsa en bra bok, kolla på en fin film...

Visst, idag har jag gjort lite måstegrejor och fortsatt med det jag gjorde igår med att lägga över lite grejor mellan hårddiskar och så. Men genom att göra sånt så dämpar man stressfaktorn och det är ju oxå ett sätt att få ro i kroppen. Men så har jag även pratat i telefon med två finfina människor, varav en var bästaste systeryster. Alltid skönt att prata med henne och få lite perspektiv på saker och ting.

Gårdagens utekväll var ruskigt rolig. Det blev dans natten lång och antingen är Halmstadspojkarna svältfödda på tjejer eller så var jag, Mina och Mikaela ovanligt snygga -  för brist på uppmärksamhet var det inte. Alltid härligt med en boost :)

Förövrigt klippte jag av mig luggen igår. Blev knäpp när jag skulle försöka fixa frillan så det slutade med två klipp med saxen. Såg hyfsat ut igår men ser ut som "Den där Mary" idag :)

Nu blire en promenix till havet... Fint som snus!

Kommentarer
Postat av: Gais

Du skämtar mig aprilo! Reebee.blogg.se lever och det i allra högsta grad! Det trodde jag inte!



/ert största fan.

2011-01-19 @ 14:43:20
Postat av: Rebecca

VÄLKOMMEN TILLBAKA :D

2011-01-19 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback