My! My! Time flies!

Dagarna rusar och jag hänger inte riktigt med. Jobb, träning, jobb, jobb, träning, träning...är det här det berömda ekorrhjulet?
När det bara rullar på och man inte vet var tiden tar vägen? Eller är det det här som är drömmen? När man har så roligt i på jobbet och fritiden att allt går i superspeed.

Nöjd är jag iallafall. Förutom den känslomässiga berg och-dalbanan som ibland drar iväg mig på oväntade turer som jag inte heller hänger med i riktigt.
Hur som helst. Allt i livet går fort just nu och ibland skulle jag vilja ha en såndär klocka som Hermione i Harry Potter. För er som inte har koll så är det en klocka som delar tiden vilket gör att man kan vara på två ställen samtidigt. Börjar känna att det skulle vara himla bra ibland, börjar bli sugen på att plugga nått och då skulle lite extra tid sitta fint. Spanskan vore rolig att ta tag i på riktigt...

Nu ska jag ta och baka lite bröd tror jag...och kanske nått till kollegorna på jobbet, tror jag lovade att ta med fredagsfika imorrn.

På tal om nått helt annat, kolla in det
här. Hur coolt vore det inte att ha en sån hund?

Ne, på med förklädet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback