Marocko

I´m back!


Marocko var fantastiskt. En vecka långt borta från vardag, kyla, snö och funderingar. Hade lyckats boka in mig på världens bästa camp långt ut i ingenstans där jag fick surfa vågorna utan att slippa trängas, äta sjukt god mat- inklusive den kanin som jag och Samir lyckades köra på en dag. Första gången jag åt roadkill men nångång ska man väl prova det oxå :)

Det var skönt att lämna Sverige och som vanligt hade jag ingen som helst hemlängtan. Samtidigt var det väldigt skönt att komma hem när jag väl gjorde det. Skönt att trivas var man än befinner sig och framför allt att känna att man trivs i sitt eget sällskap -  för reser man själv så måste man verkligen trivas med sig själv. För även om man träffar väldigt många goa människor så finns det alltid tid för ensamma stunder och egna tankar - skönt tycker jag, andra kanske skulle få krupp.

Året kunde inte börjat så mycket bättre - nya upplevelser, nya vänner och en utvilad och avslappnad Reebs som känner att hon hunnit få perspektiv på saker och ting. Och framför allt ett steg närmre att bli en bättre surfare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback