Götlaborg

Dä änna goa gubbar!

Idag bär det av till stan med bäst humor(???).
Fint som snus att sluta jobba klockan tio en fredag...

Kommer fram lagom för att luncha med sötaste Karin. Sen ska vi promenixa i Slottsskogen, kanske high-fivea en och annan pingvin för att sedan äntligen (ÄNTLIGEN!) kolla in senaste Harry Potter-filmen. Den hade premiär i november men för oss har det liksom blivit en självklarthet att se filmen tillsammans, därför dröjde det fram tills nu.

Det blir en helg i vänskapens tecken, förutom att jag har privilegiet att hänga med Cookie hela helgen, ska jag även klämma in en frukost på favoritstället Egg and Milk tillsammans med Anna och hennes nya pojkvän Jesper. Måste ju träffa killen för att se om han är ett kap så jag kan ge tummen upp :)

Sen ska vi spana in Hanna som spelar Puck i uppsättningen "En midsommarnattsdröm". Är redan nu övertygad om att hon kommer överglänsa resten ev ensemblen och det ska bli himla roligt att se henne in action. När vi tidigare bodde ihop fick jag ju små föreställningar titt som tätt när vi satt mittemot varandra och jobbade med företaget och hon var uttråkad :)



Cookie and Brownie i Änggårdsbergen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback