Freaky friday...

Finfin fredag på jobbet, den numera nästan obligatoriska fredagssushin satt som ett smäck. Sen blev det prinsesstårta till fredagsfika tack vare TT. Prinsesstårta var min absoluta favorit när jag var yngre och gick på konditori med mamma, därför trotsade jag mig själv och vad jag visste skulle bli mitt kommande magont för en liten bit av nostalgi.

Snart blir det vin på stan med tjejerna. Får bli en tidig kväll, är efter lite sömn tokigt trött.

Har ni förresten hört den här låten med Michael Jackson och Akon som kom för ett tag sen? Jag gillar den skarpt.




För den som har svårt för Akon, vilket jag vet att en del av er har så finns här en cover som nästan är bättre :)





Nepp, nu tar jag mitt pick och pack beger mig från jöbbe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback