Torsdagspyssel

Uj,uj man hinner mycket när man är uppe med tuppen. Fick besök av Maria på morgonkvisten och frukostade lite med henne. Hon hade med sig fantastiskt goda svenska äpplen som nu ligger på köksbänken och doftar sensommar i hela köket :)

Resten av förmiddagen har gått åt till att tvätta, röja runt i röriga klädkammaren- där det börjar bli liiite mindre stökigt. Igårkväll hade jag gett upp på att garderoben skulle gå att laga men imorse gick jag loss med skruvdragaren och nu står den relativt stadigt längst in i hörnet.

Satte igång att göra laxpaj mitt i stöket och sen kom grannen Carla och hämtade mig så vi kunde åka till myrorna och hämta en skänk som jag köpte igår. Var ett himla meck att bära upp den till min lägenhet och vi var båda rörande överens om att vi gjort vårt träningspass för dagen.

Nu är jag mätt i magen och ska snart knata iväg till jobbet. Tror dagen kommer gå fort...och vet ni? Imorrn är det fredag! Härligt med helg och imorrn får jag dessutom kanske besök av min namne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback