Stockholm baby!

Här sitter jag på flygplatsen i Halmstad och väntar på att få checka in. Helt öde är det här...
Sweet att få åka på företagets bekostnad och flyga, ännu mer sweet att jag fick boka resan upp så att jag kunde åka upp redan idag trots att utbildningen jag ska gå inte börjar förrän på måndag.

När jag kommer till den kungliga hufvudstaden väntar brunch med finaste systern och hennes inte heller illa pinkade man.

Sen skulle vi bada och kanske träna. Och ikväll ska jag och Gabby nog skaka lite rumpa på nått shysst hak.

Nu har folket börjat hopa sig, dags att checka in.



Shisses vad snyggt blåljus  och snygga rör jag har i bakgrunden. Och shisses vad långt mitt hår ser att vara...

Nu måste jag rusa. Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback