Skruvad? Jag?

Idag är det projekt bokhylla på G. Till min hjälp har jag skruvdragaren och kära pannlampan. Pannlampan är en fiffig uppfinning tycker jag. Förutom att den är bra när man ska ut o springa i vintermörkret så är den perfekt i mörka klädkammare och när man ska skruva upp hyllor i mörka hörn. Visst påminner jag om mullvaden i Nalle Puh?

Skruvad?

Som ni ser så sitter hyllplanen redan uppe, men tydligen var skruvarna på tok för korta för en av dem rasade i golvet tidigt en söndagsmorgon och väckte hela huset. Sen dess har jag oroat mig för dominoeffekt och sett framför mig hur översta hyllan rasar och orsakar resterande hyllors fall. BUT NO MORE!

Back to work, måste hinna till träningen oxå...


Kommentarer
Postat av: UME

Du är verkligen på G, både i bloggen och verkligheten..... kramar

2011-02-07 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback