Katt åt telefon, tog en lur...

Ägnar mig åt ett oändligt terapiarbete. Nämligen att lägga över alla telefonnummer från min gamla till min nya mobil...för hand. Ni som försöker räkna får när ni inte kan sova, testa detta, bättre än alla sömnpiller i världen. Det positiva är att jag kan passa på att rensa bort gamla kontakter som jag inte längre behöver :)

Har även lyckats få över gamla bilder från ett minneskort som jag länge trott varit trasigt, väldig rolig nostaglitripp 2 år tillbaka i tiden. Här under är en bild på mig när jag just påbörjat mitt första vikariat på TV4 Halland. Var ute och filmade på en ö en tokigt kall dag och hade som tur var fått låna en rejäl overall av sjöräddningssällskapet. Kolla in kameran...museivarning på den :P



Nemen...kanske dags att sova, tillbaka till terapin en liten stund till för att komma i rätt sinnesstämning.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback