Katt åt lampa, lös i magen

Så var det återigen söndag...och vilken söndag sen, den har innehållit nästan allt man kan önska sig av veckans njutardag. 
Go frulle, låååång promenad längs havet, semmel och brödbak.
Sen har jag försökt borra upp hyllor och sätta upp lampor med blandat resultat. Tror minnsann jag har lite fel på uttagen här och var i lägenheten. SUPLIIIISE?! Näe, ingen överraskning direkt.
Gatans ruffigaste hus gör skäl för sitt namn. Tur att det har desto finare inre i form av goa hyresgäster. Mina grannar är ta mej tusan de sötaste som finns.

Ikväll kom de upp och hjälpte mig att äta upp semlorna, tack och lov, annars hade jag både blivit en liten tjockis och fått ont i magen och försöker ta det lite lugnt med allt som har med mjöl och sånt att göra.

Nu önskar jag er godnatt mina kära. Själv hoppas jag att det går fort till nästa helg...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback