Jag spelar för livet...

Och lite bra musik och en kopp te senare känns allt mycket bättre. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vad skulle jag göra utan musik? Ikväll är det Sofia Karlssons cover (på Peps persson) "jag spelar för livet" som vände dyster till yster. Hurra för det!

Tyvärr verkar jag inte längre kunna lägga in youtube-klipp här. Så sök upp låten där eller på spotify på bums!


Jag spelar för livet med bultande hjärta
och själen bräddfull av glädje och sorg
Jag spelar för livet jag våndas, jag njuter
jag säljer min möda på månglarnas torg
Jag spelar för livet och glömmer bort döden
för vid den horisonten syns inget ljus
Jag spelar för livet och litar på tiden
som alltid har växt till nästa nu



Detta längtar jag efter...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag med!

2011-02-05 @ 06:51:12
Postat av: Rebecca

Men du kommer ju hem snart :) flytta till Halmstad så hittar vi ett ställe att rida!

2011-02-05 @ 08:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback