Hälga...

Hepp hepp! Det har blivit lite av min grej att vakna vid 4-5 om mornarna nuförtiden. Sjukt märkligt. Idag var det kanske inte så konstigt i och för sig eftersom jag ska påbörja en utbildning som jag sett jättemkt fram emot :)

I tre dagar ska jag lära mig mer om bilder, bli inspirerad och tänka utanför en berömda boxen. Räknar med att komma hem till redaktionen fylld med nya ideer och ny energi.

På tal om energ så har hela helgen varit en enda stor energiboost. Och kärleksboost. Och skrattboost.

Gabby och jag satt och drack vin och pratade insvept i varsitt täcke och stack inte näsan utanför dörren i lördagskväll. Som alltid blir det massvis med minnen och skratt när vi umgås. Och igår hängde jag med Emma och Tobbe. Vi låg i soffan hemma hos Tobbe och snackade skit hela eftermiddan. Det kändes som vi var tillbaka i Kalmar...skillnaden var bara att Tobbe nu hade två katter som stal lite uppmärksamhet. En nakenkatt som såg ut som E.T och en liten siames som skelade.

Nu bär det av till TV4Huset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback