30 dagar - 30 inlägg

Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----

Passande nog sitter jag nu i soffan hemma hos min bästa vän, lite nyvaken, grusig i ögonen och rufsig. Hon heter Mia och är min syster och helt fantastisk.

Men hon är inte den enda bästa vännen jag har. Jag har aldrig trott på det där att ha en enda "bästis" inte ens när jag var liten. Jag ville att alla skulle få vara med och leka och värnade verkligen om det. Jag har haft privilegiet att lära känna många fina vänner men vissa har kommit mig närmre än andra. Kännetecknet för dem är att jag vet att jag skulle kunna ringa dem mitt i natten gråtandes och alla skulle finnas där. Jag skulle få komma dit och bo om jag behövde och jag kan berätta allt.

Hanna Johansson, Karin Runeson, Elin Olofsson, Ellen Svensson - Ni är underbara!

När jag var yngre hade jag en annan bästa vän i tio år. Han lyssnade jämt men pratade dest mindre. Han var ett bra stöd när vi flyttat och jag inte trivdes med nått annat i livet...


Kommentarer
Postat av: Karin

Postat av: Karin

Puss påre kompis =)

2011-02-20 @ 11:33:17
URL: http://vardagskalas.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Du är också underbar, så deså! hjärta

2011-02-20 @ 18:17:36
URL: http://www.hannajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback