30 dagar - 30 inlägg

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min nuvarande kärlek
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det obehagligaste som hänt
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

----
Min dag började när klockan ringde vid kvart i sju. Snabbt hoppade jag i understället och drog på mig överdragskläder och kilade ut i mörkret och kylan, tio minuter senare var jag uppe på Galgberget och såg hur dagen sakta vaknade när jag knallade runt i spåret.

Sen blev det dusch, frulle och jobb. Där hade vi nått möte där de berättade hur det gått för TV4 förra året och om årets mål. Säljarna i Halland ska tydligen sälja för 40 miljoner iår, hittills har de sålt för 30 miljoner och det e bara februari. Gosh. Jag blir ofta trött i huvudet när det handlar om sånna pengar, det är så stora summor att det inte känns verkligt och greppbart.

Annars har det varit en märklig dag, kände inte riktigt igen mig själv. Kvittrande glad ena sekunden och i nästa sekund satt jag och bölade i bilen. Tror det har varit lite mycket senaste tiden. Därför ska det bli otroligt skönt att komma bort från vardagen och spendera helgen o halva nästa vecka i stockholm :)

Ikväll drog jag till Kungsbacka och spontanköpte en bil. Så nu har hushållet utökats med en Doris.

Där var min dag, nu e det tajm att sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback