Tjuvarnas jul

Har precis tittat på dagens avsnitt av julkalendern Tjuvarnas jul. Det är en liten tradition jag har, om första avsnittet verkar bra så försöker jag följa resten också och årets kalender är faktiskt väldigt bra hittills.

I övrigt är det inte mycket julstämning att tala om.
Härhemma har det varit adventspyntat sen två veckor tillbaka men i övrigt saknar jag helt julkänslan.
Jag tror att det är bristen på snö det beror på.
Det föll och låg lite snö på backen igår och ingen kunde vara gladare än jag, men nu är det återigen grönt på gräsmattorna...

Så här ska det se ut! Helst ännu mer så man inte ser grässtrån sticka upp...

Kommentarer
Postat av: Anna H

Åh, gumman! snart ses vi!! och på fredag blir det myyyys!

2011-12-06 @ 10:23:20
Postat av: Rebecca

Ja, äntligen! Ska bli skoj att hinna få lite tid :)

2011-12-06 @ 14:41:44
Postat av: Sandra

Ser stora likheter mellan den här bilden och den bild som Linda lagt ut på facebook när lille Gustav gungar för första gången. Det är nog både kroppshållning och barnaleendet!

2011-12-09 @ 12:44:09
Postat av: Linda

Hahaha... Sandra har rätt!! Så där hade Gustav oxå sett ut om han hade haft en röd skidjacka o satt med baken i snön! :)

2011-12-09 @ 16:17:52
Postat av: Rebecca

HAHA! Var tvungen att gå in på facebook och kolla. Kan bara instämma. "För vi har vårat glada barnasinne kvar..." :)

2011-12-10 @ 00:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback