SUPLIIIISE!

Jag är barnsligt förtjust i överraskningar. Både att själv få och att överraska andra. Det är så himla kul att planera och försöka föreställa sig den andres reaktion.

I helgen som gick överraskade jag och mina syskon -  min mamma och pappa genom att vi alla åkte iväg och bodde på hotell och åt julbord. Jag tror de gillart :)

Nästa överraskning har jag planerat själv. Hur tror ni att minen såg ut på personen i vars brevlåda detta brev damp ner häromveckan?


Imorrn drar vi mot okänt mål! Eller ja, jag vet ju vart vi ska...men har aldrig varit där. Så det blir som en slags överraskning för mig också. Win-win :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så roligt! hoppas att ni får det toppen! puss <3

2011-12-01 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback