Två tips

Ikväll har jag två finfina tips att komma med.

No 1. Om ni inte hört den här låten, lyssna på bums. Själv blev jag påmind om hur bra den är när jag och Hanna satt och tittade på en solnedgång i Italien, lyssnade på musik och drack gott vin. Sjukt fin text.



No 2. Mor min skaffade en
blogg för ett par veckor sen. Där skriver hon om livet på landet, pappas tokerier och om hästar och hundar. Så är ni intresserade av sånt så kan ni ju kika in en sväng där.

I sitt senaste inlägg är hon lite hemlig, mest för att hon lyckades med konststycket att radera det tror jag. Men jag kan ju avslöja att de köpte en ny valp idag, så det får nog bli en utflykt till sörmland snart tror jag :)

Det var allt för ikväll.
Tjipp!

Kommentarer
Postat av: hemliga ma

Country?? Är det verkligen din smak?

2011-08-24 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback