Adjöken adjöss!

Jag har lite smått börjat rensa i min garderob. Saker som inte använts på länge får ta plats i en plastpåse som såsmåningom ska ner till myrorna och kanske glädja nånannan. Urtvättade och noppiga grejor hamnar i sopkorgen.

Ett av mina favoritplagg har också hamnat där idag. Ett par mysbyxor som har, jag vet inte huuuur många år på nacken. Ärvde dem en gång i tiden av Berra och de kan härstamma från Flentiden, eller iaf Kalmartiden. Tror att de allra flesta som känner mig skymtat dessa blåa Nike nångång.

De hör till de mest välanvända i garderoben och har verkligen slitits på. Men nu faller de nästan isär så det kändes som ett bra drag att skicka iväg dem till byxhimlen. Tog ut dem på en sista promenad ner till havet imorse och jag kan nästan svära på att de lite halvt föll isär på vägen hem.

Adjöken adjöss säger jag till dessa.

Och ja. Jag är kanske konstig som ägnar ett helt inlägg åt ett par mysbyxor, eller på mina konspirationsteorier kring akvariefiskarna. But heeeey. Thats me :)

Kommentarer
Postat av: Anna H

2011-08-31 @ 18:04:53
Postat av: Anna H

Och det är därför vi tycker om dig så mycket!

2011-08-31 @ 18:05:26
Postat av: Rebecca

haha sikken tur då :)

2011-09-02 @ 06:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback