Veckans gladsaker

Jobbveckan avslutas i soffan med film, te och naturgodis. Andra helgen i rad som jag slappar i Halmstad och det känns sjukt skönt. Särskilt som helgerna drygt en månad framöver är uppbokade.

Ville dela med mig av lite saker som gjort mig glad den senaste veckan. Det krävs så lite att hålla humöret uppe :D

-->sol, sol, sol --> vår, vår, vår!

--> min finfina blombukett som jag fick av finfina vännen Anna, bara för att.



--> att bli kallad för söt TV4reporter av ett gullnöt.

--> Fräknar på näsan

--> Mitt odlingsprojekt som tar sig, basilikan och ärtskotten växer som aldrig förr...



--> mitt jobb som den här veckan bjudit på många roliga uppdrag

--> Mina nya löparpjucks

-->känslan när jag tog milen

-->den här sötlåten



Ha en lika fin kväll som jag haft en glad vecka gullnosar!

Kommentarer
Postat av: Anna H

Du gör mig glad!

2011-04-09 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback