Sorgens dag

Det var tydligen inget pranks trots allt. Idag hade Olle kurat ihop sig bakom pumpen, men jag antog att han inte lekte kurragömma så jag hämtade återigen håven för att fiska upp honom. Han blinkade lite och kippade efter andan. Han mådde inte alls bra. Stackarn...

Jag förbarmade mig över honom och lät honom få åka med toaexpressen.

Nu är det bara Lasse och Bosse kvar. Jag tror de kommer sakna honom, de hittade på en massa hyss tillsammans. Bland annat snodde de glass ur frysen en gång...men jag fick aldrig veta vem den skyldige var.

Ikväll hedrar vi Olle med denna hymn. Sjung med högt och tydligt vettja!

Kommentarer
Postat av: ma

Stackar´n

2011-04-28 @ 09:04:11
Postat av: ma

Stackars Olle!



Ditt kylskåp brukar väl nästan se ut som så fast utan pastan............?



Vilken fart det ska bli i benen!

2011-04-28 @ 09:09:11
Postat av: Rebecca

Haha, jag gissar att du tittat på mitt inslag mamma? För annars tror jag folk som läser din kommentar fattar nada haha :D

2011-04-28 @ 12:31:51
Postat av: ma

Så är det!

2011-04-28 @ 14:15:08
Postat av: Anna H

du är så underbart söt gumman! jag skrattar så gott åt dina fiskinlägg. det är ju sorgligt förstås, men ändå :p

2011-04-28 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback