Små skatter

Hur härligt är det inte att vakna i en hotellsäng och veta att man har så mycket roligt framför sig? Inledde dagen med en sväng till hotellets gym, så nu får jag plats med riktigt mycket frukost :D

Efter det ska vi ta en sväng till Söndermarken och sätta oss o lyssna på Winnerbäck och äta picknick :D sen väntar spabesök med massage och sushimiddag. Kan det bli bättre? I think not.

Igår blev det lite shopping. Ett par skor och ett par örhängen från Pilgrim. Man kan ju inte låta bli att köpa nått därifrån när man är i Danmark liksom. Dessutom är det ju faktiskt de enda örhängen jag hittat som jag kan använda utan att få inflammation så det är ju en orsak så god som någon :D

Har haft otaliga av samma modell i olika färger men lyckats bli av med dem allihop. Den här gången blev det ett par ljusblå som går bra ihop med mina ögon och jeansklänning.



Nu mot frukosten!


Kommentarer
Postat av: Anna H

låter helt underbart vännen! så där mysigt ska vi ha det i sthlm också!

2011-04-16 @ 15:10:20
Postat av: Rebecca

Absolut! :D

2011-04-17 @ 08:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback