Påskafton

Vilken dag! Njutning var ordet. Efter morgonpromenaden med hundarna hamnade jag ute i solstolen en rätt bra stund, denna sommarvärme som dragit in är ju helt osannolik.

När jag väl lyckats slita mig från stolen så fick jag låna mammas ögonsten Granit för en ridtur. Härligt! Han är en riktig sötnos den killen, alltid på bra humör :D jag satt och skrattade på hans rygg emellanåt eftersom hans postiva anda smittade av sig.



Sen hamnade jag återigen i solstolen vilket märks ikväll, jag tror minnsann att jag börjar få lite färg :D fiiiinte! Sen drog jag ut mig själv på en joggingrunda, borde kanske ha druckit lite mer vatten innan :P

Under påskmiddagen kom pappa plötsligt med ett lurigt litet flin på läpparna. Vi fick varsin post-it-lapp med en ledtråd för att hitta nästa lapp som gav en hint om var våra påskägg var gömda. Vi blir aldrig för gamla för lek tydligen, varken vi barn eller pappa. Hoppas att det fortsätter så hela livet :)

Nu ikväll blev det ytterligare en kvällspromenad med hundarna och sen har vi tittat på Körslaget som päronen här hemma följer. Katrineholm gick vidare till final.

Nu blire bingen. Är så galet trött...frisk luft är bästa sömnpillret.

Kommentarer
Postat av: Anna H

underbart du verkar ha det :)

2011-04-24 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback