Om jag skulle...

...ha gift mig idag så hade jag gärna sett ut som Kate Middleton, hon är fantastiskt vacker. Jag kan inte låta bli att vara en löjlig rojalist sånna här dagar.

Jag hade också gärna åkt häst och vagn men däremot hade jag inte velat ha det enorma mediauppbåd och den enorma press de måste utstå. Jag hade velat planera mitt bröllop utan att behöva anpassa mig efter en massa seder och utan att en massa andra skulle lägga sig i.

Och om jag hade gift mig just precis idag så skulle jag ha gjort det utomhus eftersom det är fantastiskt varmt och härligt väder. Gärna i någon äppellund där blommorna slagit ut.

Min syster hade varit självskriven till att sjunga, antagligen nån av dessa låtar...










Sen hade jag velat ha en stor bröllopsfest med alla mina fina vänner närvarande. Mycket spex, mycket sång, mycket dans och glädje.

Japp, så hade mitt bröllop sett ut om jag haft det idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback