Helgen som aldrig ville ta slut



Vilken helg! Den har innehållit alla delar som gör en lyckad helg. Sol som planterat fräknar på näsan, god mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?

Igår blev det en joggingtur, en runda på stan där jag köpte de converseskor jag länge spanat in, långpromenad på stranden och avslutades sen med lite sushimaking och vin.

Söndagen inleddes med nått så ovanligt som sovmorgon och sen har jag åkt longboard och hängt runt med ett skönt gäng i solen halva dan. Är så himla glad att jag hittar fler och fler att umgås med härnere, att de dessutom är sugna på att köpa surfbrädor e ju ännu bättre. Tror den här sommaren kommer bli grym :)

Under eftermiddan kom Anna ner från Göteborg och då knaprade vi i oss den överblivna sushin, tog en långpromenix på ett ödsligt tylösand och åkte sen hem hit och lagade tacos. Nu sitter vi tokmätta i soffan och kollar på The boat that rocked, grym film med grym musik.

Det känns som att helgen varat förevigt och att det hunnit hända så himla mycket. I like.
Nu ser jag framemot en ny vecka :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att jag har dig finaste :)

2011-04-11 @ 14:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback